Läxa torsdag

På torsdag ska vi jobba med strukturen när man ska ge tips och råd. Jag vill att du förbereder dig genom att titta på denna film.

Titta på filmen flera gånger.

 

 

Till på torsdag har du också i läxa att läsa.

Idag har du fått ett häfte av mig med olika texter på lektionen . Jag vill att du läser texterna till torsdag. Jag vill att du kommer väl förberedd eftersom vi ska jobba med texterna på lektionen. Om det är något som är svårt eller som du inte förstår i texterna så förklarar jag även det på torsdag.

untitled

Kommentera

