Kärlek

Idag har vi skrivit en text om kärlek.
Vi skrev många ord på tavlan som vi associerade till kärlek.
Vi valde 5 ord var och skrev en text.

Jag valde de här orden: känslor, kramar, kärleksfull, livet, röd
Så här blev min text:

Röd är kärlekens färg
som blodet som rinner i dig.
Dina varma kramar och ditt kärleksfulla skratt
fyller mig med liv.
Känslorna för dig
är som kärlek för mig. /Annemi

Du får jättegärna skriva din text i en kommentar!
Trevlig helg och tack för en kärleksfull stund idag!

7 responses

  1. ‘Varje år i 14 fëbruari av året firar världen på kärlekhögtid,första viktigaste orsaker är att kärlek jätte viktig i livet . Där en kärlek till naturen,en kärlek till land och en kärlek mellan en kvinna och en man . I livet måste du leva med när du krammar din mamma de här känslorna är en kärlek och krammar din son är en kärlek också .

  2. Kärlek är vacker ordet och underbar känslor.
    Människorna firas över hela världen den här vacket dag och dela sina känslor och vackra gåvar .
    Alla älskar och pussar till mii man och miia barn.
    Jag önskar er en varm dag fylld med kärlek kärlek kärlek.
    Trevlig helg.

  3. Kärlek är det vackraste i livet Blommor är en symbol för kärlek Kyssar för alla mina kära.jag bär era i mitt hjärta den vackraste känslona.

  4. Alla hjärtansdag är jätte fint och skönt dag i livet föratt alla hjrtan är tillsammans .
    Varmt kram och puss till minman ,minabarn och alla som är kära mig.
    jag hoppas att ni har haft en könt kärlek.
    trevlig helg.

  5. valentine bästa dag för världen.Alla
    kärlek köper present varandra.valentine
    en dag jätte viktig i livet.
    kärlek pussar kramar och köpar rödblömmor.

  6. Tack för att jag får läsa era texter om kärlek. Ni får gärna kommentera varandras texter och skriva vackra ord till varandra:) Trevlig måndagkväll! /Anne-Marie

  7. Kärlekdag är en speciellt dag för alla maniskor. Jag tycker den dag är bästa dag för alla som älskar varandra och alla föräldrar som tycker om sina barn.

Kommentera

