Film om Sweol

Här kan ni se Sfi Sandvikens film om Sweol 🙂

5 responses

  1. Den är viktig Sweol för att man kan lära sig så mycket olika sätt på internat eller läsa boken te.x, jag har Sweol olika kapitlen 1-17. Jag brukar läsa varje dag och jag skriver ofta test. Det går bra Sweol för mig jag kan träna höra,läsa,skriva också så många ord.

  2. När jag läste Sweol förstådda jag mycket. Jag repeterade det därför att jan glömde inte vad jag läste. Nu studerar forfarande jag på Sweol och jag förstår bättre när jag läser mer på det.

  3. Sweol är viktig för träna svenska.Det hjälp mig att klar D nivå så fort .Där man kan träna hör ,läs och skriv .Jag tycker om det ,man kan också lär sig mycket ny ord.

  4. sweol är viktig för mig. Föratt förstå jag många nya ord , olika namn,gramtik,läs,höra och skriva. Hoppas hjälpa för mig klara kurs D.

  5. Sweol är viktig för mig. därför att det har 4 olika sak diagnos, lästest hörtest och PDF.
    Jag träna mycket och det kommer 100% sedan ska jag göra test.
    Sweol har nya ord och grammatik. Det är jättebra för hör också.

Kommentera

